PALESTINE..HOW FAR U CARE?
lifelive4palestine

Monday, May 10, 2010

Ya ALLAH..ENGKAULAH Pengampun Yg Paling Baik..

Today..i will rite about something else but still in Islamic field..

"Wahai anak Adam! Sesungguhnya kamu telah berdoa kepada-Ku dan mengharapkan kepada-Ku, pasti aku akan mengampunkan kamu di atas dosa yang telah kamu lakukan itu dan Aku x akan peduli."

"Wahai anak Adam! Sekiranya dosa2 mu i2 telah memenuhi isi langit, kemudian kamu meminta ampun kepada-Ku, pasti Aku akan mengampunkan kamu dan sudah pasti Aku x akan peduli."

"Wahai anak Adam! Sekiranya kamu datang kepada-Ku, dengan dosa yg memenuhi bumi, kemudian kamu menemui Aku dalam keadaan kamu xsyirik kepada Aku, pasti aku akan datangkan pengampunan-Ku sepenuh bumi."

"Oh son of Adam! As long as u call upon Me n ask my 4giveness, I will 4give u 4 wat u hv done and I don't mind."

"Oh son of Adam! When ur sins  r reach the clouds of the sky, then u ask My 4giveness, I will 4gv u n I don't mind."

"Oh son of Adam! When u come 2 Me with sins nearly as great as the earth, u face Me, ascribing no partner 2 Me, I will bring u My 4giveness as great as the earth."

Jadi..bukankah ALLAH i2..Maha Pengampun n Pengampun yg baik...wlpn kt sering menderhakainya, melakukan segala perbuatan yg bercanggah dengan apa yg d suruh tapi ALLAH tetap mengampunkan dosa kt selagi mn kt x syirik kepada Nya..Ya ALLAH..betapa ENGKAU baik kepada kami..Hamba Mu yg slalu menderhakai Mu..dan jrg bersyukur pada Mu...tika ssh, km mendekati Mu..bnyk berzikir pada Mu..tika kami sng..kami melupai Mu..ah!!!betapa hinanya km YA ALLAH!!Manusia yg sering melupai Mu..ttpi ENGKAU ttp sbr melayani kerenah kami yg x pernah puas..Ampunila km ya Tuhan...

No comments:

Post a Comment